Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 12:39 - Хубавото уиски лекува дори мигрена
Автор: jason Категория: Лични дневници   
Прочетен: 981 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази сутрин за първи път от седмици, да не кажа месеци, не ме боли глава. А точно тази сутрин трябваше да ме боли след количеството алкохол, което изпих снощи. Явно трябва да си лекувам мигрената с качествено уиски, то се е видяло :))))))
Снощи.
Снощи беше забавно. И интересно.
Забавно, защото можех да пия, защото не карах аз. Отдавна не ми се беше случвало. Забавно, защото хората бяха забавни макар и да ги е хванала лудата мания да се женят. Забавно, защото сестра ми беше с мен и ми беше много весело с нея.
Домакинът се беше постарал - направил цяла коледна пуйка, пълнена и печена цял ден (беше много вкусна); питка със сирене, която повече приличаше на тутманик, но и тя беше много вкусна; торта, туршия, салати, хубав алкохол.... Беше поканил малко хора - хора, с които му беше приятно на него, а и на нас. И с които искаше да сподели новината, че е предложил на приятелката си, която беше безумно щастлива и цяла вечер разправяше колко се е постарал с изненадата.
Интересно, защото беше повратна точка за мен. На това събиране с приятели, на които държа, ми стана ясно, че искам да ходя по гости/партита/купони/барове/почивки/..... само с теб. Знаех го и преди. Знаех, че те обичам и искам да съм с теб. Но снощи някакси ми светна. Светна ми, че това е което искам и че имам силата да го направя.
За разлика от Челси, които не успяха да съберат сили да бият Уест Хам.
Нямах търпение да ти го кажа.
Почивката в Египет се отлага. Като полет на Бритиш Еъруейс. За неопределено време. Защото нямам какво да спасявам.
Обичам те.


Тагове:   Дори,   уиски,   мигрена,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jason
Категория: Лични дневници
Прочетен: 334228
Постинги: 54
Коментари: 431
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930